Espoon kaupunki on tukenut työpajojen järjestämistä.
Kohti seikkailua! Työpajassa suunnitellaan ja toteutetaan oma visuaalinen tarinapeli, joka yhdistää kuvallista tarinankerrontaa, tekstiä ja interaktiivisuutta. Peli suunnitellaan hyödyntäen Unity Fungus -pelialustaa ja sen graafista ohjelmointiympäristöä. Työpajassa otetaan haltuun digitaalisen piirtämisen ja kuvankäsittelyn perusteet ja opitaan samalla ohjelmoinnissa tarvittaa loogista ajattelua!
Aika: Torstaisin 12.9.-7.11.2019 klo 15.00-17.30
Kohderyhmä: 13-18 -vuotiaat
Hinta: 40€
Opettaja: Viia Ranta
ILMOITTAUDU TYÖPAJOIHIN TÄÄLTÄ
PERUTTU – OHJELMOITU SÄHKÖSOITIN -TYÖPAJA – 3.9.-29.10.2019
Sihinää ja sähinää! Miten rakennetaan ja ohjelmoidaan oma kokeellinen sähkösoitin? Työpajassa rakennettava soitin perustuu Arduino-mikrokontrolleriin ja Arduinon ohjelmoinnissa käytettävään Mozzi audiosynteesi-kirjastoon. Mozzi mahdollistaa monipuolisen äänenmuokkauksen Arduinolla. Työpajan osallistujat rakentavat sähkösoittimen itse elektroniikan komponenteista ja ohjelmoivat sen Arduinolla.
Aika: Tiistaisin 3.9.-29.10.2019 klo 15.00-17.30
Kohderyhmä: 13-18 -vuotiaat
Hinta: 40€
Opettaja: Jukka Kääriäinen